pátek 25. května 2012

Kafe, pes a Ukrajina

Historicky první deníčkový záznam!


Sotva měsíc jsem nebyla nakupovat a už mám pocit, že potřebuju NUTNĚ obnovit šatník, protože mi v něm chybí šaty, něco lehkého přes, legíny a boty (yeh, úpně to vidím!) a trenčkot. Těch jsem si vyzkoušela už několik a žádný nebyl ten pravý.
Od útraty pracně nabytých peněz mě nicméně odrazuje jedna věc, a tou jsou výdaje na úplně jiných místech. Protože radši strávím v jazykovce měsíc v šedých kalhotech a jednom z desítek triček, topů či halenek, než bych okouzlovala osazenstvo v nových hadrech, ale o dva týdny méně.

Včera jsem byla s rodinkou na kávě, pročetla jsem si nabídku a umínila si příště zkusit mokačíno. Vedle nás seděli lidé s krásným světle hnědým ohařovitým pesanem s příliš dlouhými drápky. Přistihla jsem se při myšlence na to, jak ráda bych sama zas nějakého psího kámoše měla. Jenže... JENŽE. Nemám stabilní budoucnost, sem tam cestuju a plánuju se tomu věnovat mnohem víc, jen obtížně bych mu zajišťovala hlídání, pozornost a dostatek péče, kterou by potřeboval. A tak zůstane jen při snech...

Kamarád jede po zkouškovém na dva týdny do Rumunska a na Ukrajinu. Neskutečně mu závidím. Karpaty mě nejen kvůli Drákulovi lákají už dlouho, Ukrajina po zhlédnutí jistého filmu a různých dokumentů ještě víc. Strašně by mě zajímalo, jací tam lidi doopravdy jsou, protože s těmi, co přišli sem, se to asi moc srovnávat nedá. Fascinuje mě jejich architektura a použití barev. Fascinuje mě odlišná kultura, jako u tolika jiných zemí, a chtěla bych ji poznat. A možná je to morbidní, ale neskutečně mě bere Černobyl a osud Pripjati.

...a mimochodem, už jsem se zmiňovala, že opravdu nesnáším pavouky..?
Tak před chvílí jsem jednoho jedince střední velikosti nabrala do dostatečně velké sklenice, přiklopila deskami a statečně vynesla z okna ven. Super placák! ...jen pro tu sklenici si budu muset dojít ráno, až bude světlo.


Trochu uvažuju o tom, že vypustím dvojitý letní kurz francouzštiny 2013 a pojedu do Oxfordu, Edinburghu nebo Dublinu.
Hodlám si do konce května najít brigádu a začít s autoškolou.
Možná se budou hodit i nafukovací dny.


A nyní je čas oficiálně poděkovat svým dvěma novým followerkám, že mě sledují! ;) ♥
Tady je video pro vás.


INXS - Disappear

Žádné komentáře:

Okomentovat