pondělí 21. května 2012

Day 25 – What I would find in your bag

Jsem ten typ, který před nějakou dobou odložil batohy a tahá s sebou všude výlučně kabelky. Nezávisle na jejich velikosti, barvě či tvaru uvnitř najdu vždy následující..:

iPod, přezdívaný familiérně též ichpod, Milášek nebo Steve, symbolicky tak pojmenován proto, že přišel do mé Apple rodinky jako první a má tudíž mezi ostatními trochu výjimečné místo. Tak či jinak, bez hudby zkrátka nedám ani ránu.

Jahodovo smetanové bonbony, které mi poslední dobou navozují téměř závislost.

Knihu pro případy, kdy nastávají výjimečné chvíle, kdy mi hudba nepřináší patřičné uspokojení. A nebo, když jsem do nějakého kousku zažraná natolik, že se nedokážu odtrhnout ani tam, kde se jindy nesoustředím či nedisponuji dostatkem času. Aktuálně je to Pán prstenů.

EDT od Manga, která voní po ostružinách, a ačkoli má ve složení třeba lesní jahody či ananas, ostružinu v ní nenajdete.

Valetol s krycím názvem Valík, který mě zbaví bolesti vždy a definitivně, pročež zaujímá stupínek na místě důležitosti a pocit zoufalosti v případě absence srovnatelný s iPodem.

Balzám, který barví rty jemně do červena a k tomu sladce voní.



A co máte při sobě vy? Bez čeho se neobejdete?

Žádné komentáře:

Okomentovat